مستند کیپاپ
حدودا ۲۰ سالی میشود از پخش سریال جواهری در قصر از صداوسیما گذشته و کسی فکر نمیکرد با پخش این سریال و ادامه دادن سریال های کرهای، مسیر هواداری نسل نوجوان و جوان آینده تغییر کند.
کرهی جنوبی روی صنعت فرهنگی سرمایه گذاری جدی و طولانی مدتی انجام داده بود و نمود این سرمایه گذاری در اکثر کشور ها قابل مشاهده شده. هوادارای محصولات کرهای در نسل جدید به سریال و موسیقی ختم نمیشود و ابعاد گستردهای دارد که والدین و معلمان مدارس و مسئولین را نگران کرده است.
این هوادارای با جنسی متفاوت به سراغ نوجوانان ما آمده و تاکنون با گذشت سالهای زیاد از این اتفاق، هنوز برای اکثر جامعه ناشناخته است.
این مستند ابتدا به شرح تعدد و میزان هواداران ایرانی، سپس به توضیح شروع این پدیده از کشور کرهی جنوبی میپردازد.
در ادامه علل تاثیرگذاری این پدیده بر هواداران دختر ایرانی و ریشه یابی هواداری محصولات کرهای را در مستند شاهد هستیم.
در این مستند از جامعه شناسان، روان شناسان، فعالان فرهنگی، مشاورین مدرسه و هواداران محصولات کرهای استفاده شده تا کمترین میزان خطا در توضیح و ریشه یابی این پدیده را شاهد باشیم.