رفتن به محتوای اصلی

سَناک (سامانه سنجش آموزش مبتنی بر هوش‌مصنوعی و بازی‌وار سازی)


اعتبارنامه -دریافت QRcode
منقضی
سال ساخت
1403
نوع محصول
سامانه، نرم افزار و برنامه کاربردی
معرفی کوتاه و کاربرد محصول/مشخصات و محتویات، توضیحات تکمیلی

هدف از ایجاد این سامانه جذاب کردن فرآیند سنجش آموزش(امتحان و تکلیف) برای دانش آموزان و راحت تر کردن فرآیند ثبت و بررسی نتایج آموزش برای معلمان و نمایش گزارش های متنوع از بازخورد آموزش دانش آموزان برای اولیا، مدرسه و ... می باشد.
معلم پس از تدریس هر موضوع درسی می تواند در سامانه بازی های مربوط به آن موضوع را در قالب یک تکلیف برای دانش آموز فعال کند و دانش آموز از طریق پنل شخصی خودش وارد شده و آن بازی ها را انجام داده و نتایج بلافاصله در قالب نمودارها و گزارش های متنوع در اختیار معلم، اولیا و مدرسه قرار می گیرد.
بچه ها بازی میکنند، هوش مصنوعی تحلیل میکند و اولیا و معلمان نتایج را می بینند.
در این حالت دانش آموزان با انجام هر بازی در واقع آموخته های خود از آن موضوع را به چالش کشیده و بصورت غیرمستقیم امتحان می دهند.
مخاطبان طرح 5 میلیون دانش آموز پیش دبستانی تا سوم ابتدایی می باشند که در شروع کار مدارس (فعلا مدارس غیردولتی) با عقد قرارداد بصورت اشتراک ماهیانه و سالیانه امکان استفاده از سامانه را در قبال ارایه گزارش فرآیند سنجش آموزش به مدارس و اولیا پیدا میکنند.

اطلاعات شناسنامه ای

شماره دبیرخانه
03-0022
کارکرد محصول
تکلیف الکترونیکی
نوع آموزش
کمک آموزشی
درجه محصول
درجه 3
تاریخ انقضا

اطلاعات کاربردی

دوره و درس

پایه تحصیلی
اول
مخاطب
کودک پیش‌دبستانی
مربی
والدین
دانش‌آموز
معلم
مدیر