سَناک (سامانه سنجش آموزش مبتنی بر هوش‌مصنوعی و بازی‌وار سازی)

اعتبارنامه      دریافت QRcode
چکیده معرفی و کاربرد محصول: 
هدف از ایجاد این سامانه جذاب کردن فرآیند سنجش آموزش(امتحان و تکلیف) برای دانش آموزان و راحت تر کردن فرآیند ثبت و بررسی نتایج آموزش برای معلمان و نمایش گزارش های متنوع از بازخورد آموزش دانش آموزان برای اولیا، مدرسه و ... می باشد. معلم پس از تدریس هر موضوع درسی می تواند در سامانه بازی های مربوط به آن موضوع را در قالب یک تکلیف برای دانش آموز فعال کند و دانش آموز از طریق پنل شخصی خودش وارد شده و آن بازی ها را انجام داده و نتایج بلافاصله در قالب نمودارها و گزارش های متنوع در اختیار معلم، اولیا و مدرسه قرار می گیرد. بچه ها بازی میکنند، هوش مصنوعی تحلیل میکند و اولیا و معلمان نتایج را می بینند. در این حالت دانش آموزان با انجام هر بازی در واقع آموخته های خود از آن موضوع را به چالش کشیده و بصورت غیرمستقیم امتحان می دهند. مخاطبان طرح 5 میلیون دانش آموز پیش دبستانی تا سوم ابتدایی می باشند که در شروع کار مدارس (فعلا مدارس غیردولتی) با عقد قرارداد بصورت اشتراک ماهیانه و سالیانه امکان استفاده از سامانه را در قبال ارایه گزارش فرآیند سنجش آموزش به مدارس و اولیا پیدا میکنند.
بستر ارائه محصول: 
تحت وب و سامانه
کارکرد محصول: 
تکلیف الکترونیکی
سال ساخت: 
1403
نوع محصول: 
کمک آموزشی
دوره و درس: 
پایه: 
اول
مخاطب: 
کودک پیش‌دبستانی
مربی
والدین
دانش‌آموز
معلم
مدیر
نتیجه ارزیابی محصول: 
تایید
تاریخ انقضا: 
پنجشنبه, 30 مرداد, 1404

درخواست‌ها و پیام‌ها

حجم فایل باید کمتر از 1.5 MB باشد.
فرمت‌های مجاز: xls xlsx doc docx pdf jpg
1 + 2 =
حاصل جمع بالا را وارد کنید.