راهنمای تمدید محصول

تولیدکننده گرامی، سلام

اگر محصول شما قبلاً تأیید شده است، ضروری است حداقل دو تا سه ماه قبل از تاریخ سررسید انقضای اعتبار، نسبت به تمدید اعتبارنامه محصول، براساس شرایط زیر اقدام نمایید:

1. برای محصولاتی که تغییری در محتوا و قالب ندارند و یا تغییرات جزئی در بخش محتوا یا فنی دارند:

 

در صفحه محصول خود، انتهای صفحه وضعیت جاری را از «پایان ارزشیابی» به «درخواست تمدید»، تغییر دهید.

در این صورت، 75 درصد از هزینه ارزیابی اولیه مطابق هزینه های جدید (اینجا ببینید)، را واریز نموده و ضمن ذکر درخواست تمدید روی محصول و بارگذاری تصویر فیش واریزی در سامانه، یک نمونه از محصول جدید را به همراه اصل و کپی فیش بانکی، به گروه کنترل کیفیت منابع آموزشی ـ تربیتی غیرمکتوب به آدرس پستی موجود در تماس با ما ارسال فرمایید.

برای بارگذاری تصویر و شماره فیش در سامانه، در کارتابل خود، روی عنوان محصول کلیک کرده در صفحه باز شده «اصلاح» بالا را زده و اصلاحات لازم را انجام دهید. در پایان، وضعیت چرخه ارزشیابی را به «ارسال به دبیرخانه» تغییر دهید و دکمه «ثبت» را فشار دهید.

2. برای محصولاتی که تغییرات کلی دارند

در صورت تغییرات کلی ۱۰۰ درصد هزینه ارزیابی واریز گردد. نسبت به ثبت محصول در سامانه به عنوان یک محصول جدید اقدام و ضمن واریز هزینه ارزیابی و بارگذاری تصویر فیش واریزی در سامانه، نمونه محصول مورد نظر را مطابق راهنمای ثبت محصول به همراه اصل و کپی فیش بانکی، به گروه کنترل کیفیت منابع آموزشی ـ تربیتی غیرمکتوب به آدرس پستی ارسال فرمایید.
توجه: برای سامانه‌ها و اپلیکیشن‌ها ارائه نام کاربری و رمز عبور در سه سطح دسترسی ادمین، دانش‌آموز و معلم الزامی است.